środa, grudnia 1

2 komentarze:

  1. Blog wygląda świetnie, ale mam propozycję: Góra jest zbyt wysoka i utrudnia czytanie treści. Może przeniesiesz logo i link do profilu z górnego paska do bocznego?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ode mnie dodam że brakuje filmów dla dorosłych, propozycji związanych z in-vitro oraz przykładów obliczania całek oznaczonych przez podstawienie i przez części.
    Jest mi również niezmiernie przykro z powodu całkowitego pominięcia tematu związanego z nieładem no głowie który wpływa na nieład w głowie, pozdrawiam wszystkich uczniów technikum! Wiedzcie że marnujecie rok swojego życia przy nader wymagających i wszystkowiedzących belfrach pokolenia wcześniejszego których jedynym celem jest pokazanie obopólnego szacunku przy braku szacunku z ich strony.
    Po wszystkim i tak nie znajdziecie pracy i będziecie musieli uczęszczać na studia, na który te wszystkie pierdoły są potrzebne tylko i wyłącznie do niczego:).
    Sam to przechodziłem i bardzo wam współczuję, współczuję również Pani Hojnackiej która z pewnością nie wspomina mnie dobrze, tego że musi z wami przesiadywać w przekonaniu że i tak do niczego to nie prowadzi.

    Pozdrawiam
    Mistrz tego świata
    Paweł Laszczak

    OdpowiedzUsuń